hej och hallå -

Torsdag - Alla Hjärtans Dag





Inte precis igår jag bloggade. Jobbade tidigt idag så tänkte jag skulle ändra lite nu när jag hade tid. Igår höll jag på att bli tokig när ingenting fungerade. Men till slut så fick jag med bilden här uppe iallafall.
Ledig till tisdag - yeay!! Ska bli skönt att ha lite lill-semester=)
Passar en liten welsh springer spaniel typ 1 dag i veckan. Skit söt. Tänkte jag skulle lägga in några bilder på Maja och Honey=) 
Annars händer inte jätte mycket. Maja ska till Vet. den 28 februari och dra ut en hörntand som inte vill lossna. Hon är ju iallafall ca 9 mån nu och den sitter skit hårt.  

Imorgon - Ikea, Bio, Mysa, Hälsa på älsklingens mormor med mops (ska lägga in bilder på han sen=)
Lördag - Kalas

           

Maja visade runt!



Honey med en lustig pose=)



Maja ville också vara med på närbild.



Kommentarer
Postat av: Carina, Honeys matte

Hej,
Roligt att kolla in din blogg. Massor med söta bilder på Maja, gillar speciellt den då hon varit i en lerpöl/ va söt!
Roligt att Honey är med, syns att hon trivs att va hos er!
Vi ses/Carina

2008-02-16 @ 10:38:51
Postat av: Linda

Shit vad stor Maja har blivit! Så fin hon är :) Och ert vardagsrum såg oxå fint ut, det lilla man såg :P

Kramar

2008-02-19 @ 18:44:08
URL: http://linda1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0