hej och hallå -

Hemkommen från veterinären.



Precis varit med Maja hos veterinären. Så nu ligger hon helt utslagen på sin kudde=) Drog ut en av hörntänderna som inte ville lossa. Stackarn=(
Var hemma från jobbet igår och idag, mådde skit illa igår. Men idag hade jag bara ont i huvudet så jag körde Maja till vet iallafall. Lär ju dröja innan man får tid annars.
Och idag är det Magnus sista dag på jobbet. Så när han kommer hem blir det förhoppningsvis smörgåstårta, om dom inte ätit upp allt på hans jobb.
Nu ska jag vila!








Magnus mormors mops, Freddie=)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sofie! Hur är det? Ska magnus sluta på myresjö? Vad ska ni hitta på i helgen? Ha det! Kramar

2008-03-07 @ 17:47:53
URL: http://linda1986.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej=) Bara bra här, själv då? Hur varmt är det där nu? Såg förresten dina fina bilder=)
Magnus har slutat där. Så nu har han precis varit på Swedwood en vecka. Idag ska jag till brukshundsklubben en sväng, sen ska vi till Ryd på kalas. Lägg in mer bilder snart!=) Kram på dej!!

2008-03-08 @ 10:17:30
URL: http://soofiej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0