hej och hallå -

Kalasfirande


Idag var vi på kalas ute i Ryd för Fias kille fyllde år. Väldigt trevligt. De hade precis hämtat sin valp. En blandning mellan rottweiler och dobermann, skit söt. Säg någon valp som inte är söt=) Hade såna där sporrar på baktassarna som jag tror bara dobermann har. Men annars såg den mest ut som en rottweiler. 
Var bara tvungen att ta några bilder. Inte det lättaste när han hade så mycket spring i benen. .....Ozzy heter han förresten.

Vår dammsugare lyckades jag ta sönder igår. Så nu får vi leva med att det är skitigt. Får nog ut en ny slang på garantin, eller varför inte en ny dammsugare=) Får se hur det blir med den saken. 
Tänker färga håret i slutet på denna månaden. Vill ha en guldblond färg i botten och typ blonda slingor. Måste hitta en bild, för jag kommer aldrig att lyckas förklara färgen. Men jag har den i huvudet, exakt. 

Nu börjar Legally Blond 2 om 1 minut så nu måste jag springa och hämta chips, dip, Magnus och krypa upp i soffan. Och ja, jag vet att klockan inte går rätt på min blogg=)
          

                                           251500-9

Kommentarer
Postat av: tove

heej! hur går det med hundfunderingarna? :-)

2007-05-28 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0